پادکست دیجیتال مارکتینگ
نوشته شده توسط : t8 digi

در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع پادکست دیجیتال مارکتینگ بپردازیم.

همانطور که می دانید امروزه گسترش اینترنت سبب شده تا تغییر و تحولات اساسی در تمامی ابعاد زندگی انسان ها اتفاق بیفتد؛ که از بزرگترین تاثیر اینترنت بر زندگی انسان می توان به دگرگونی مشاغل اشاره نمود. در حال حاضر اینترنت باعث شده تا خیلی از مشاغل قدیمی دیگر از بین بروند و مشاغل جدید دیگری متولد شوند.

اینترنت توانسته خیلی از مشاغل گوناگون قدیمی را، دستخوش تغییراتی اساسی نماید. امروزه با حضور اینترنت، واژگانی چون استارت آپ، دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا، بازاریابی و … به گوش می خورد. شاید تا قبل از اینترنت، ایده آل ترین حالت برای فردی که قصد دارد یک کسب و کاری برای خود راه اندازد، و از طریق آن امرار معاش نماید.

شما می توانید در زمینه تولید محتوا نیز از ما مشاوره دریافت نمایید.

 

پادکست دیجیتال مارکتینگ
پادکست دیجیتال مارکتینگ
راه اندازی یک فروشگاه مواد غذایی یا لباس فروشی بود که فرد پس از رسیدن به آن در پوست خود نمی گنجید. اما به جرات می توان گفت که امروز دیگر قائده بازی عوض شده است. گسترش سیستم های دیجیتال، ارتباطات و در دسترس بودن شبکه های اجتماعی باعث شده تا رقابت تنگاتنگی میان افراد صورت گیرد.

شما می توانید در این مرحله از خدمات سفارش تولید پادکست ما استفاده نمایید.

امروزه دیگر داشتن سرمایه به تنهایی برای ماندن در بازار کفایت نمی کند و نمی تواند سبب موفقیت شما شود.
با اینترنتی شدن کسب و کارها نه تنها شیوه مشاغل تغییر کرده، بلکه اینترنت توانسته شیوه های تبلیغات و بازاریابی را نیز دچار تغییر و تحول اساسی نماید.

اینترنت سبب شده تا تمام افراد از تمام نقاط دنیا بتوانند به راحتی ایده هایی که در سر دارند را عملی نمایند. از همین رو باقی ماندن در میدان کاری بسیار سخت است. اگر شما به عنوان یک کارآفرین یا استارت آپ به درستی عمل نکنید ممکن است که به لیست استارت آپ های شکست خورده بپیوندید. حال منظور ما از عملکرد درست چیست؟ راه اندازی یک کسب و کار دقیقا مانند یک انقلاب می ماند.

شاید انقلاب کردن کار ساده ای باشد اما حفظ آن انقلاب است که عملا کاری دشوار و سخت می باشد. اجازه دهید بهتر توضیح دهیم. فرض می کنیم شما توانستید ایده ای ناب و خوبی بیابید. در قدم بعد نوبت به جذب سرمایه گذار است و شما توانستید آن خان را نیز با موفقیت پشت سر بگذارید.

شما به کسب و کار خود را راه اندازی می کنید و درآمد خوبی هم دارید. اما بعد از مدتی می بینید که همه چیز آن طور که می خواستید پیش نمی رود.
کم کم می بینید شرکت های رقیبی ظاهر شدند و توانستند بخشی عظیمی از بازار را از چنگ شما در آورند.

دیگر سود دهی کم می شود و شما روز به روز به سوی ورشکستگی پیش می روید. اشکال کار کجاست؟ چگونه می توان از این اتفاق تلخ پیشگیری کرد؟ اینجاست که به همان حرف اول مقاله می رسیم که حفظ انقلاب، کار سختی است و اگر شما در کسب و کار خود تمام جوانب را نسنجید شکست می خورید.

در دنیایی که روز به روز به افراد جویای کار و صاحب ایده و افزوده می شود اگر شما بخواهید در سرجای خود باقی بمانید ناچارید که علاوه بر اینکه خدمات خودتان را روز به روز گسترش دهید، خود و شرکت تان را به افراد معرفی کنید و با جذب افراد بر تعداد مشتریان خود بیفزایید.

یکی از موثرترین راه ها برای رسیدن به این هدف تولید محتوا می باشد. روش های زیادی برای تولید محتوا وجود دارد اما سوال مهم این است که کدام روش می تواند بیشترین بازدهی را برای کسب و کار ما داشته باشد.

اهمیت انتخاب هوشمندانه روش تولید محتوا
انتخاب هوشمندانه روش تولید محتوا می تواند به رونق کسب و کار شما کمک فراوانی کند. یکی از روش هایی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است پادکست دیجیتال مارکتینگ می باشد. سوالات زیادی در این حوزه برای افراد وجود دارد سوالاتی مانند “دیجیتال مارکتینگ چیست؟”، “چه روش هایی برای تولید محتوا وجود دارد؟”، “پادکست چیست؟”

اهمیت انتخاب هوشمندانه روش تولید محتوا
اهمیت انتخاب هوشمندانه روش تولید محتوا
چگونه می توانیم پادکست دیجیتال مارکتینگ تولید کنیم”، “چه ایده هایی برای تولید پادکست دیجیتال مارکتینگ وجود دارد؟”، “چه ابزاراتی برای تولید پادکست دیجیتال مارکتینگ وجود دارد؟” و خیلی دیگر از این سوالات که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است، از همین رو برآن شدیم تا در این مقاله به طور تخصصی به موضوع پادکست دیجیتال مارکتینگ بپردازیم و شما را با روش های تولید محتوا آشنا نماییم.

در این مقاله ما قصد داریم تا ابتدا به خود مقوله دیجیتال مارکتینگ بپردازیم، سپس در کنار بیان انواع روش های تولید محتوا، به بررسی موضوع پادکست ها و پادکست دیجیتال مارکتینگ بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.


سوالاتی که در این مقاله به آن ها پاسخ می دهیم:

دیجیتال مارکتینگ چیست؟
دیجیتال مارکتینگ به چه صورت کار می کند؟
تولید محتوا چیست؟
پادکست چیست؟
تولید پادکست چه مزایایی دارد؟
پادکست ها چه مزایایی برای کسب و کارها دارند؟
محتوای صوتی و پادکست ها چه تاثیری بر سئو می گذارند؟
برای تولید پادکست داشتن چه ایده هایی مفید می باشد ؟
پادکست ها چه کاربردی برای کسب و کارها دارند؟
چگونه می توانیم یک پادکست خوب بسازیم؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟
بحث در مورد دیجیتال مارکتینگ بحث مفصلی است اما از آن جایی که موضوع مورد بررسی ما در این مقاله پادکست دیجیتال مارکتینگ است. به طور خلاصه در مورد دیجیتال مارکتینگ و انواع روش های آن توضیح می دهیم.


دیجیتال مارکتینگ چیست؟
به طور کلی در هر کسب و کاری که شما از ابزارات دیجیتالی مانند سرویس های ایمیل، وب سایت ها، پیامک و … برای تبلیغات، نظرسنجی ها و ارتباط با مشتریان خود استفاده نمایید، این فعالیت شما در گروه بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ قرار می گیرد. در یک تعریف کلی می توانیم بگوییم که دیجیتال مارکتینگ یعنی استفاده از ابزارآلات دیجیتالی برای بازاریابی خدمات و محصولات کسب و کار شما.

روش های زیادی برای بازاریابی دیجیتال وجود دارد اما همه آن ها یک هدف کلی را دنبال می کنند و آن هدف هم دادن اطلاعات به مشتری است.
حال سوالی که در این بین پیش می آید این است که هدف از دادن اطلاعات به مشتری چیست؟ اجازه دهید تا پاسخ این سوال را با یک سوال بگوییم. خریدهای مردم در ۱۵ سال پیش چگونه بود؟ در گذشته رقابت در بازار کم بود و به طور کلی کسب و کارها به صورت سنتی اداره می شدند و مشتریان عمدتا چاره ای به جز خرید همان محصول موجود با همان خدمات نداشتند.

در غیر این صورت کارشان به مشکل بر می خورد. اما امروزه ممکن است یک خدمات را همزمان ۱۰ ها شرکت عرضه نمایند. شاید بتوان تاکسی ها را به عنوان یک مثال خوب در نظر گرفت. به نظر شما واقعا شکل خدمات تاکسی ها در گذشته با امروز که شرکت های تاکسی رانی آنلاین پا به میدان گذاشته اند تفاوت نکرده است؟ یا به عنوان مثالی دیگر می توان از تلفن های همراه نام برد.

مطلب روز راهنمای ساخت پادکست
در گذشته چند برند برای تولید تلفن همراه موجود بود؟ تنوع محصولات آن ها چقدر بود. اما امروزه بازار طوری شده که معروف ترین و با سابقه ترین برند های تولید کننده تلفن همراه با کوجکترین اشتباهی به قعر جدول می روند.
اما علت این واقعه چیست؟ واضح است امروزه با گسترش ارتباطات نحوه تصمیم گیری مشتریان در مورد خرید یک محصول تغییر کرده است. مشتریان قبل از خرید هر محصولی به دنبال کسب اطلاعات از آن هستند. برای درک بهتر این موضوع بهتر است به خودتان نگاهی کنید! محال است قبل از خرید یک دوربین عکاسی سری به سایت های اینترنتی نزنید.

حال با وضعیت موجود برنده بازی کیست؟ پاسخ کاملا واضح است، کسی که بتواند در هنگام تصمیم گیری مشتری، بیشترین تاثیر را روی او بگذارد و این کار هم با تولید محتوا محقق می شود. احتمال زیاد این سخت معروف بیل گیتس را شنیده باشید که می گوید محتوا پادشاه است.

اگر به نحوه خرید کردن خودتان یا اطرافیانتان دقت کرده باشید می توانید این تغییر را حس کنید و پی به مفهوم واقعی این جمله ببرید. البته ما زیاد نمی خواهیم به بحث در مورد کاربرد های دیجیتال مارکتینگ بپردازیم. تا بدین جا این مطالب را گفتیم تا شما را به یک دید مشترک نسبت به مقوله دیجیتال مارکتینگ نزدیک کنیم.

منبع : پادکست دیجیتال مارکتینگ تیم هشت





:: بازدید از این مطلب : 1276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: