واینرها
نوشته شده توسط : t8 digi

اقسام بازاریابی کدام ها هستند؟
همان طور که گفتیم برای پیشبرد کار و رونق بخشی به کسب و کار های مختلف، معرفی ، ارائه و فروش محصولات و خدمات در حوزه های مختلف نظیر تجارت، اموزش، اقتصاد و غیره باید از راه های موثر و مناسب برای تبلیغات استفاده کرد. بازاریابی یا تبلیغات به روش های مختلف و متنوعی انجام می شود. از جمله روش های انجام تبلیغات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بازاریابی سنتی
بازاریابی درون گرا یا جاذبه ای
بازاریابی ایمیلی
بازاریابی اینترنتی و مجازی
بازاریابی ویروسی
بازاریابی چریکی
بازاریابی در شبکه های اجتماعی
بازاریابی محتوا
اقسام بازاریابی کدام ها هستند؟
اقسام بازاریابی کدام ها هستند؟
بازاریابی اینترنتی چیست و چه جنبه هایی دارد؟
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار امدن روش ها و ابزار های متنوع در حوزه ی کسب و کار، به ویژه کسب و کار در فضای مجازی و اینترنتی برای موفقیت و دست یابی به نتایج مطلوب تر باید با این روش های جدید اشنا شد و نهایت استفاده را از ان ها کرد.

صاحبان مشاغل مختلف برای موفق شدن و رونق بخشی به کسب و کار خود و هم چنین افزایش فروش خود باید در کنار ارائه ی محصولات و خدمات با کیفیت و مطلوب، سعی در بیشتر و بهتر دیده شدن داشته باشند.

مطلب روز عوامل موفقیت در رستوران داری
حال می خواهیم بدانیم به چه شکل می شود این مهم را اجرایی کرد. یکی از راه های بیشتر و بهتر دیده شدن انجام تبلیغات و بازاریابی اینترنتی می باشد. همان طور که می دانید شبکه های مجازی به ابزارهای قوی و موثری در زمینه ی تبلیغات اینترنتی بدل شده اند.

شبکه های اجتماعی
این شبکه های اجتماعی اعم از اینستاگرام، توئیتر، تلگرام و غیره همگی دارای ابزار های مختلفی هستند که می توان از ان ها برای انجام تبلیغات استفاده کرد. این شبکه های اجتماعی بستری را فراهم می کنند که از طریق ان ها بتوان محصولات، کالا ها و خدمات مختلف را به بهترین، سریع ترین و تاثیرگذار ترین روش های ممکن عرضه کرد.

البته که استفاده از این شبکه های مجازی به عنوان ابزار و کانالی برای انجام تبلیغات و افزایش فروش و حتی فعالیت و اهداف دیگری چون برند سازی نیازمند رعایت باید ها و نباید های مختلفی هستند. در واقع باید به جنبه های مختلف این کار اشراف کامل داشت.

همان طور که گفتیم بازاریابی اینترنتی یکی از انواع بازاریابی می باشد که خود نیز دارای انواع مختلفی است. در این نوع از تبلیغات از اینترنت و ابزار های مختلف و یا برنامه هایی که به کمک ان کار می کنند برای تبلیغات استفاده می شود.

شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی
از جمله روش های تبلیغ اینترنتی digital marketing می توان به بازاریابی با استفاده از موتورهای جست و جو ssearch engine marketing، بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی social network marketing ، بازاریابی محتوایی content marketing، نمایش تبلیغات، بازاریابی ایمیلی email marketing و غیره اشاره کرد.

در هر یک از موارد ذکر شده امکانات و قابلیت هایی وجود دارد که بتوان به وسیله ان ها بیشتر دیده و شناخته شد. یکی از این قابلیت ها، تبدیل شدن به واینر یا همان واینر شدن می باشد.

مطلب روز افزایش فروش رستوران
واینر کیست؟
پیش تر گفتیم که می توان از قابلیت های مختلف ابزارها و نرم افزار های اینترنتی و مجازی استفاده کرد و بیشتر دیده و شناخته شد. هر چقدر بیشتر در معرض دیده شدن و شنیده شدن قرار بگیرید و یا از این افراد برای تبلیغات استفاده کنید می توانید به هدف خود نزدیک تر شوید. گفتیم که یکی از قابلیت ها واینر شدن است. حال می خواهیم بدانیم واینر شدن به چه معنا است و قبل از ان بدانیم که واینر کیست.

در این بخش به پاسخ این سوال می پردازیم. واینر در واقع به فردی گفته می شود که در فضای مجازی یعنی در شبکه های اجتماعی مختلف فعالیت داشته و از محبوبت بالایی برخودار است. به عبارتی تعداد زیادی از مردم، کاربران این شبکه های اجتماعی و فعالان حوزه ی اینترنت ان ها را می شناسند.

این افراد در حوزه های مختلفی فعالیت دارند. برخی از آن ها ارتیست و هنرمند هستند و گاها محصولاتی نیز دارند. برخی از ان ها کیگاپ ارتیست و برخی عکاس هستند. برخی اقدام به تهیه ی ویدیوهای انتقادی و گاها طنز و صرفا سرگرم کننده می کنند. برخی مدل هستند و در حوزه ی مدلینگ نیز فعال هستند و یا برخی صرفا از لحظات، فعالیت ها و به طور کلی زندگی روزمره خود تصاویر و ویدیوهایی تهیه کرده و به اشتراک می گذارند.

منبع : واینر چیست تیم هشت





:: بازدید از این مطلب : 1283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: